Car WorldTM to symulacja dealerskiej sieci sprzedaży samochodów lub pojedynczego salonu sprzedaży.
Po co grać?
Celem gry jest wypracowanie praktycznych rozwiązań prowadzących do podniesienia rentowności salonu samochodowego.
Przebieg gry:
Symulacja obejmuje dwie rundy. Każda runda ma na celu optymalizację wyników sprzedaży. W pierwszej nie zostają osiągnięte zadowalające cele. Uczestnicy dyskutują o tym, w jaki sposób można polepszyć wydajność pracy salonu i tym samym zysk ze sprzedaży. Zastanawiają się również, jak sami pracownicy salonu mogą wpłynąć na wzrost zyskowności firmy. Uczestnicy proponują rozwiązania, które zostaną wdrożone w drugim etapie symulacji. Podczas przebiegu gry widoczne stają się związki pomiędzy konkretnymi działaniami, a ich wpływem na końcowy rezultat.
Dzięki grze:
- uczestnicy poznają podstawy branżowo-gospodarcze działania salonu sprzedaży samochodów,
- wzmocnione zostanie przedsiębiorcze myślenie skupione wokół maksymalizacji rentowności przedsiębiorstwa,
- zdefiniowane zostaną konkretne metody służące do zwiększania sprzedaży w salonie samochodowym,
- sprzedaż zacznie być postrzegana jako narzędzie do generowania przychodów, a nie dawania rabatów,
- każdy uczestnik zrozumie, że jakość jego pracy ma przełożenie na wynik finansowy firmy.
Grupa docelowa:
- Kadra zarządzająca i pracownicy salonu sprzedaży samochodów
- Pracownicy administracji
- Serwisanci
- Pracownicy zarządzający siecią salonów dealerskich z ramienia centrali firmy
Czas trwania: 2 dni