Ramowy program usługi
Zrozumienie roli menedżera
- tworzenie własnego wizerunku poprzez budowanie poczucia własnej wartości, rozwijanie orientacji nastawionej na samokierowanie i pozytywne myślenie, mechanizm myślenia kreatywnego
- identyfikacja z firmą, jej filozofią a cele indywidualne ludzi w firmie
- identyfikowanie swej roli w firmie i miejsca w zespole
- funkcje i zadania menedżera – metoda krzyżowa
- podstawowe kompetencje menedżera – siatka kompetencji
Ulepszanie umiejętności interpersonalnych
- komunikacja werbalna i niewerbalna
- budowanie wiarygodności i zaufania w kontaktach interpersonalnych
- komunikacja z podwładnymi, przełożonymi i osobami na tym samym stanowisku
- elementy dobrego i złego porozumiewania się
- rola emocji w procesie komunikacji
- czynniki i techniki wpływające na efektywność komunikacji
- proces komunikacji
- model czterech aspektów wiadomości
- style komunikacji
- aktywne słuchanie
- efektywny przekaz informacji
Efekty usługi (produkty), efekty uczenia się/kształcenia
Zdobycie umiejętności menadżerskich oraz interpersonalnych wg programu szkolenia.
Grupa docelowa
Menadżerowie i pracownicy wszystkich szczebli w mikro, małych oraz średnich przedsiębiorstwach, specjaliści, przedsiębiorcy oraz właściciele firm.