Ramowy program usługi
- struktura potrzeb, hierarchia motywów
- modele motywacji do pracy motywacyjna funkcja celów źródła zadowolenia i niezadowolenia w środowisku pracy
- wzbogacanie treści pracy
- zasady skutecznego motywowania (planowanie i kontrolowanie)
- chwalenie i gniewanie się z dobrym skutkiem
- cele firmy a interesy ludzi
- ocena pracowników jako element motywacji do pracy
- kryteria oceniania
- techniki i sposoby oceniania pracowników
- indywidualne motywowanie
- motywowanie a motywacja
- motywacja a cechy osobowe
- poza finansowe sposoby motywowania
- działania menedżera służące motywowaniu
Efekty usługi (produkty), efekty uczenia się/kształcenia
Zdobycie umiejętności z zakresu kierowania zespołem opartym na motywowaniu pracowników wg programu szkolenia.
Grupa docelowa
Menadżerowie i pracownicy wszystkich szczebli w mikro, małych oraz średnich przedsiębiorstwach, specjaliści, przedsiębiorcy oraz właściciele firm.