Akademia handlowca

Projekt szkoleń akademia handlowca jest programem rozwoju kompetencji i umiejętności pracowników działów sprzedaży oraz kompleksową ofertą ich kształcenia. Propozycje programów szkoleniowych gwarantują optymalny wybór i indywidualne podejście dostosowane do specyfiki przedsiębiorstwa oraz uczestników szkoleń.

W ramach prowadzonej akademii handlowca programy szkoleń są:

  • prowadzone na różnych poziomach zaawansowania
  • indywidualnie dobierane do potrzeb organizacji dopasowane do grupy uczestników
  • wyspecjalizowane branżowo
  • prowadzone przez trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży
  • zestawiane w cykl szkoleń według potrzeb organizacji

Akademia handlowca to proces, który zapewnia najwyższą efektywność prowadzonych przez nas projektów szkoleniowych. Programy szkoleniowe są zawsze indywidualnie dopasowane do specyfiki firmy, branży, potrzeb organizacji i uczestników. Optymalny dobór metod kształcenia i tematyki poprzedzony właściwą identyfikacją potrzeb jest kluczowy dla osiągnięcia efektywności szkoleń oraz wdrożenia nabytej wiedzy w praktykę. Rozwijając kompetencje zarządzania sprzedażą i sprzedaży działamy w czterech obszarach:

Szkolenia Handlowców

Obszary szkoleń:

  • Planszowe symulacje i gry strategiczne – zarządzanie sprzedażą
  • Obsługa klienta
  • Sprzedaż i negocjacje
  • Marketing i merchandising

Planszowe symulacje i gry strategiczne – zarządzanie sprzedażą

Warsztaty prowadzone w oparciu o Planszowe Symulacje i Gry Strategiczne uwzględniające specyfikę branży.

Wybierz grę i symulację dla swojej organizacji!

  • Factory™ – efektywne zarządzanie w firmie produkcyjnej i handlowej
  • Profit Pilot™ – efektywne zarządzanie sprzedażą i rynkiem
  • Leadership™ – efektywne zarządzanie strategiczne i operacyjne
  • Retail Manager™ – efektywne zarządzanie placówką handlową
  • Warehouse™ – efektywne zarządzanie dystrybucją
  • Project Manager™ – efektywne prowadzenie projektów
  • Wasser Marsch™ – efektywne budowanie zespołów projektowych
  • Service World™ – efektywne zarządzanie w firmie usługowej
  • Car World™ – efektywne zarządzanie sprzedażą i siecią dilerską
  • Global Factory™ – efektywne zarządzanie firmą na rynku konkurencji
  • Sales Activity™ – efektywny proces sprzedaży i negocjacji

Marketing/merchandising

Proponowana tematyka szkoleń:

  • komunikacja w procesie obsługi klienta
  • obsługa klienta zewnętrznego i profesjonalny serwis
  • budowanie relacji z klientami
  • standardy obsługi klienta
  • proaktywność w obsłudze klienta
  • autoprezentacja i budowanie wizerunku firmy w procesie obsługi
  • obsługa reklamacji i trudnych sytuacji
  • telefoniczna obsługa klienta
  • typologia klienta i indywidualizacja obsługi
  • savoir – vivre w obsłudze klienta
  • psychologia obsługi klienta

Negocjacje

Proponowana tematyka szkoleń:

  • efektywna rozmowa handlowa z klientem
  • techniki sprzedaży
  • wywieranie wpływu w procesie sprzedaży
  • strategie pozyskiwania klientów
  • zarządzanie własną sprzedażą, rynkiem i klientami
  • key account management
  • techniki prezentacji produktów/oferty
  • radzenie sobie z obiekcjami klientów
  • sprzedaż w trudnych sytuacjach z klientami
  • typologia klientów i moderowanie rozmowy handlowej
  • sprzedaż b2b
  • techniki sprzedaży dodatkowej i wiązanej

Sprzedaż

Proponowana tematyka szkoleń:

  • techniki komunikacji i autoprezentacji w procesie negocjowania
  • strategie negocjacyjne
  • efektywne negocjowanie – przygotowanie i prowadzenie niegocjacji
  • psychologia negocjacji
  • techniki i taktyki negocjacyjne
  • wywieranie wpływu i skuteczne przekonywanie
  • negocjacje b2b
  • negocjacje handlowe
  • negocjacje dla kupców
  • negocjacje z partnerami międzynarodowymi
  • renegocjowanie ustaleń i umów
  • windykacja należnośći

Obsługa klienta

Proponowana tematyka szkoleń:

  • rozwój sieci i sprzedaży detalicznej
  • rozwój sieci sprzedaży dystrybucujnej
  • fundraising – pozyskiwanie partnerów handlowych
  • promocja i sprzedaż produktów
  • podstawy marketingu
  • marketing usług
  • budowanie marki i wizerunku
  • merchandising w handlu detalicznym
  • merchandising – wywieranie wpływu na klienta
  • space planning (zaawansowany merchandising)
  • category management
Projekt szkoleń akademia handlowca jest programem rozwoju kompetencji
i umiejętności pracowników działów sprzedaży oraz kompleksową ofertą ich kształcenia. Propozycje programów szkoleniowych gwarantują optymalny wybór i indywidualne
podejście dostosowane do specyfiki przedsiębiorstwa oraz uczestników szkoleń.

W ramach prowadzonej akademii handlowca programy szkoleń są:

prowadzone na różnych poziomach zaawansowania
indywidualnie dobierane do potrzeb organizacji dopasowane do grupy uczestników
wyspecjalizowane branżowo
prowadzone przez trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży
zestawiane w cykl szkoleń według potrzeb organizacji

Akademia handlowca to proces, który zapewnia najwyższą efektywność prowadzonych przez nas projektów szkoleniowych. Programy szkoleniowe są zawsze indywidualnie dopasowane do specyfiki firmy, branży, potrzeb organizacji i uczestników. Optymalny dobór metod kształcenia i tematyki poprzedzony właściwą identyfikacją potrzeb jest kluczowy dla osiągnięcia efektywności szkoleń oraz wdrożenia nabytej wiedzy w praktykę. Rozwijając kompetencje zarządzania sprzedażą i sprzedaży działamy w czterech obszarach:

Obszary szkoleń:

Planszowe symulacje i gry strategiczne – zarządzanie sprzedażą
Obsługa klienta
Sprzedaż i negocjacje
Marketing i merchandising

Planszowe symulacje i gry strategiczne – zarzadzanie sprzedażą

Warsztaty prowadzone w oparciu o Planszowe Symulacje i Gry Strategiczne uwzględniające specyfikę branży.

Wybierz grę i symulację dla swojej organizacji!

FactoryTM – efektywne zarządzanie w firmie produkcyjnej i handlowej
Profit PilotTM – efektywne zarządzanie sprzedażą i rynkiem
LeadershipTM – efektywne zarządzanie strategiczne i operacyjne
Retail ManagerTM – efektywne zarządzanie placówką handlową
WarehouseTM – efektywne zarządzanie dystrybucją
Project ManagerTM – efektywne prowadzenie projektów
Wasser MarschTM – efektywne budowanie zespołów projektowych
Service WorldTM – efektywne zarządzanie w firmie usługowej
Car WorldTM – efektywne zarządzanie sprzedażą i siecią dilerską
Global FactoryTM – efektywne zarządzanie firmą na rynku konkurencji
Sales ActivityTM – efektywny proces sprzedaży i negocjacji

Marketing/merchandising

Proponowana tematyka szkoleń:

komunikacja w procesie obsługi klienta
obsługa klienta zewnętrznego i profesjonalny serwis
budowanie relacji z klientami
standardy obsługi klienta
proaktywność w obsłudze klienta
autoprezentacja i budowanie wizerunku firmy w procesie obsługi
obsługa reklamacji i trudnych sytuacji
telefoniczna obsługa klienta
typologia klienta i indywidualizacja obsługi
savoir – vivre w obsłudze klienta
psychologia obsługi klienta

Negocjacje

Proponowana tematyka szkoleń:

efektywna rozmowa handlowa z klientem
techniki sprzedaży
wywieranie wpływu w procesie sprzedaży
strategie pozyskiwania klientów
zarządzanie własną sprzedażą, rynkiem i klientami
key account management
techniki prezentacji produktów/oferty
radzenie sobie z obiekcjami klientów
sprzedaż w trudnych sytuacjach z klientami
typologia klientów i moderowanie rozmowy handlowej
sprzedaż b2b
techniki sprzedaży dodatkowej i wiązanej

Sprzedaż

Proponowana tematyka szkoleń:

techniki komunikacji i autoprezentacji w procesie negocjowania
strategie negocjacyjne
efektywne negocjowanie – przygotowanie i prowadzenie niegocjacji
psychologia negocjacji
techniki i taktyki negocjacyjne
wywieranie wpływu i skuteczne przekonywanie
negocjacje b2b
negocjacje handlowe
negocjacje dla kupców
negocjacje z partnerami międzynarodowymi
renegocjowanie ustaleń i umów
windykacja należnośći

Obsługa klienta

Proponowana tematyka szkoleń:

rozwój sieci i sprzedaży detalicznej
rozwój sieci sprzedaży dystrybucujnej
fundraising – pozyskiwanie partnerów handlowych
promocja i sprzedaż produktów
podstawy marketingu
marketing usług
budowanie marki i wizerunku
merchandising w handlu detalicznym
merchandising – wywieranie wpływu na klienta
space planning (zaawansowany merchandising)
category management