Projekt szkoleń akademia sprzedaży jest programem rozwoju kompetencji i umiejętności kadry menedżerskiej zarządzającej sprzedażą i pracowników działów sprzedaży oraz kompleksową ofertą ich kształcenia. Propozycje programów szkoleniowych gwarantują optymalny wybór i indywidualne podejście dostosowane do specyfiki przedsiębiorstwa oraz uczestników szkoleń.
W ramach prowadzonej akademii sprzedaży programy szkoleń są:
- prowadzone na różnych poziomach zaawansowania
- indywidualnie dobierane do potrzeb organizacji
- dopasowane do grupy uczestników
- wyspecjalizowane branżowo,
- prowadzone przez trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży
- zestawiane w cykl szkoleń według potrzeb Organizacji
Akademia sprzedaży to proces, który zapewnia najwyższą efektywność prowadzonych przez nas projektów szkoleniowych. Programy szkoleniowe są zawsze indywidualnie dopasowane do specyfiki firmy, branży, potrzeb organizacji i uczestników. Optymalny dobór metod kształcenia i tematyki poprzedzony właściwą identyfikacją potrzeb jest kluczowy dla osiągnięcia efektywności szkoleń oraz wdrożenia nabytej wiedzy w praktykę. Rozwijając kompetencje zarządzania sprzedażą i sprzedaży działamy w czterech obszarach:
Obszary szkoleń:
- planszowe symulacje i gry strategiczne
- zarządzanie sprzedażą
- obsługa klienta
- sprzedaż i negocjacje
- marketing i merchandising
Planszowe symulacje i gry strategiczne
Warsztaty prowadzone w oparciu o Planszowe Symulacje i Gry Strategiczne uwzględniające specyfikę branży.
WYBIERZ GRĘ I SYMULACJĘ DLA SWOJEJ ORGANIZACJI!
- Factory™ – efektywność menedżera oraz pracownika w firmie produkcyjnej i handlowej
- Profit Pilot™ – efektywne zarządzanie sprzedażą i kreowanie własnego rynku sprzedaży
- Global Factory™ – efektywne zarządzanie firmą i realizacja celów na rynku konkurencji
- Sales Activity™ – efektywny proces sprzedaży i negocjacji
- Retail Manager™ – efektywne zarządzanie i realizowanie celów placówki handlowej (sklepu)
- Warehouse™ – efektywne zarządzanie dystrybucją i realizacja celów biznesowych
- Service World™ – efektywne zarządzanie sprzedażą i efektywnością w firmie usługowej
- Car World™ – efektywne zarządzanie sprzedażą i siecią dealerską
- Project Manager™ – efektywne prowadzenie projektów
- Wasser Marsch™ – efektywne budowanie zespołów projektowych
- Leadership & Performance™ – przywództwo zorientowane na strategię i osiąganie celów
Zarządzanie sprzedażą
Warsztaty dla zarządzających sprzedażą prowadzone w oparciu o interaktywne metody treningowe.
Proponowana tematyka szkoleń:
- zarządzanie zespołem sprzedaży
- zarządzanie przez cele organizacji
- zarządzanie i motywowanie do zwiększenia efektywności
- stawianie celów sprzedażowych i ich rozliczanie
- budowanie zespołów zadaniowych i organizacja pracy
- budowanie strategii sprzedaży i celów biznesowych
- coaching, czyli wsparcie własnej grupy sprzedażowej
- zarządzanie sytuacją kryzysową w sprzedaży
- efektywne spotkania z zespołem sprzedażowym
- efektywne rozmowy indywidualne z pracownikami
- standardy pracy działu sprzedaży
- key account management
- rozwój sieci sprzedaży i pozyskiwanie nowego rynku
Obsługa klienta
Warsztaty dla pracowników sprzedaży prowadzone w oparciu o inteaktywne metody treningowe.
Proponowana tematyka szkoleń:
- komunikacja w procesie obsługi klienta
- obsługa klienta zewnętrznego i profesjonalny serwis
- budowanie relacji z klientami
- standardy obsługi klienta
- proaktywność w obsłudze klienta
- autoprezentacja i budowanie wizerunku firmy w procesie obsługi
- obsługa reklamacji i trudnych sytuacji
- telefoniczna obsługa klienta
- typologia klienta i indywidualizacja obsługi
- savoir-vivre w obsłudze klienta
- psychologia obsługi klienta
Sprzedaż
Warsztaty dla pracowników sprzedaży prowadzone w oparciu o inteaktywne metody treningowe.
Proponowana tematyka szkoleń:
- efektywna rozmowa handlowa z klientem
- techniki sprzedaży
- wywieranie wpływu w procesie sprzedaży
- strategie pozyskiwania nowych klientów
- zarządzanie własną sprzedażą, rynkiem i klientami
- key account management
- techniki prezentacji produktów/oferty
- radzenie sobie z obiekcjami klientów
- sprzedaż w trudnych sytuacjach z klientami
- typologia klientów i moderowanie rozmowy handlowej
- sprzedaż b2b
- techniki sprzedaży dodatkowej i wiązanej
Negocjacje
Warsztaty dla pracowników sprzedaży prowadzone w oparciu o inteaktywne metody treningowe.
- techniki komunikacji i autoprezentacji w procesie negocjowania
- strategie negocjacyjne
- efektywne negocjowanie – przygotowanie i prowadzenie negocjacji
- psychologia negocjacji
- techniki i taktyki negocjacyjne
- wywieranie wpływu i skuteczne przekonywanie
- negocjacje b2b
- negocjacje handlowe
- negocjacje dla kupców
- negocjacje z partnerami międzynarodowymi
- renegocjowanie ustaleń i umów
- windykacja należności
Marketing merchandising
Warsztaty dla pracowników sprzedaży prowadzone w oparciu o inteaktywne metody treningowe.
- rozwój sieci sprzedaży detalicznej
- rozwój sieci sprzedaży dystrybucyjnej
- pozyskiwanie partnerów handlowych
- promocja i sprzedaż produktów
- podstawy marketingu
- marketing usług
- budowanie marki i wizerunku
- merchandising w handlu detalicznym
- merchandising – wywieranie wpływu na klienta
- space planning (zaawansowany merchandising)
- category management