Jakość pracy i jej efektywność

Jakość pracy i jej efektywność, a tym samym zyski przedsiębiorstwa zależą od wiedzy, doświadczenia i kwalifikacji jej pracowników. Jest to szczególnie istotne w branży handlowej, wymagającej od swoich pracowników szeregu różnych kompetencji. Z jednej strony wymaga się od handlowca kompetencji miękkich będących pomocnymi w kontakcie z klientem, z drugiej  jak najlepszej wiedzy dotyczącej sprzedawanego produktu. Dlatego bardzo ważna jest rzetelna organizacja szkoleń handlowych ukierunkowanych na doskonalenie szeroko rozumianych umiejętności sprzedażowych (patrz Profit Pilot). Doskonalenie umiejętności handlowych powinno  obejmować m.in. Techniki sprzedaży, kreowanie wizerunku, budowanie relacji z klientem, a także zagadnienia etyczne. Co więcej szkolenia handlowe powinny obejmować nie tylko samo doskonalenie kompetencji sprzedażowych, ale także negocjacje handlowe. Negocjacje handlowe są bardzo ważnym aspektem prowadzenia praktycznie każdej firmy. Dlatego profesjonalne szkolenie z negocjacji handlowy jest jednym z najistotniejszych elementów szkolenia handlowców.

Dodaj komentarz