Szkolenie negocjacyjne Power Negotiation™

Szkolenie negocjacyjne Power Negotiation™ zapewnia uczestnikom niepowtarzalny i jednocześnie wszechstronnie rozwijający trening umiejętności handlowych, daje możliwość doświadczenia procesu sprzedaży i negocjacji z zachowaniem realiów rynkowych i bazuje na rzeczywistych produktach firmowych.

Celem szkolenia jest doświadczenie sztuki sprzedaży i negocjacji w symulowanych realiachrynku, z zastosowaniem skutecznych technik oraz wykorzystaniem dostępnych zasobów.

Symulacja obejmuje zagadnienia całościowej rozmowy handlowej z klientem i negocjowania warunków

  • Przygotowanie się do pierwszego spotkania z klientem
  • Fundament rozmowy z klientem
  • Poznanie i zrozumienie potrzeb klienta
  • Wypracowanie i prezentacja rozwiązania
  • Reakcja na obiekcje klienta
  • Fazy negocjacji i negocjowanie warunków
  • Zawarcie umowy z klientem
  • Kontakty i obsługę realizowanego kontraktu

Podczas symulacji szczególny nacisk kładziony jest na wypracowanie rozwiązań i ćwiczenie umiejętności z zakresu:

Technik prezentacji produktów/usług w kontaktach z klientami:

  • Budowa i struktura prezentacji produktów/usług.
  • Słowa, które sprzedają i kody językowe
  • Odwoływanie się do informacji wcześniej uzyskanych od klienta.
  • Zasady przygotowywania i stosowania przekonujących argumentów wraz z przykładami.

Technik zbijania obiekcji klientów dot. oferty:

  • Racjonalne argumenty – dane, liczby, fakty, porównania, zestawienia argumentowane emocjonalnie
  • Emocjonalne argumentowanie i budowanie relacji z klientem
  • Wywoływanie reakcji tzn. decyzji

Wykazywania atutów produktów/usług i pokonywanie odmowy klienta – technik wywierania wpływu i argumentowania:

  • Wywieranie wpływu w procesie przedstawiania oferty – budowa scenariusza prezentacji i argumentacji w oparciu o zasady perswazji.
  • Siedem rodzajów ryzyka, przez które klienci rezygnują z naszej oferty i sposoby radzenia sobie z nimi.
  • Wykazywanie atutów naszych produktów/usług na tle konkurencyjnych.
  • Techniki poziomu interpersonalnego (prawo sympatii i autorytetu, aureola, sekret, empatia, zasady optymalnego poziomu otwartości, technika braku interesu).
  • Znane, sprawdzone prawa perswazji (reguła wzajemności, prawo kontrastu, reguła zaangażowania i konsekwencji, społeczny dowód słuszności, konformizm, gra czasem i kompetencjami).

Modelowanie rozmowy handlowej i negocjacyjnej w przypadku, gdy:

  • klient nie jest zainteresowany
  • klient jest nieufny wobec naszej firmy/produktów/usług
  • klient uważa, że konkurencja ma lepszą ofertę
  • klient nie widzi powodu, aby zdecydować się na nasze produkty/usługi

Technik negocjowania warunków współpracy:

  • Prowadzenie negocjacji: przegrana-przegrana, wygrana-wygrana, wygrana-przegrana
  • Style negocjowania: strategie prowadzenia rozmów – pozycyjna i problemowa
  • Formy nacisku negocjacyjnego: presja czasu, informacja jako “broń”, zamiar rezygnacji, alternatywa: tak czy nie, “fait-accompli” i “gorący ziemniak”, ultimatum
  • Negocjacje – kilka recept: taktyka umacniania własnej pozycji, czas, impasy, przesuwanie terminów, pytania i odpowiedzi, ustępstwa, miejsce rozmów, przeciwstawianie się manipulacjom

Czas trwania: 2 dni – 16 godzin dydaktycznych

Cena: 1250 PLN

Dodaj komentarz