Kompetencje diagnozujemy za pomocą następujących narzędzi :
Assesment & Development Center
Efektywność pracowników wpływa na sukces Twojej firmy! Najbardziej efektywna grupa pracowników przynosi największe korzyści, zatem wnikliwe badania i obserwacja kluczowych kompetencji stanowi nadrzędną praktykę menadżerską.
Kompetencja to właściwość personalna (umiejętność, wiedza, cecha, motyw), która kieruje zachowaniem przynoszącym najlepsze wyniki. Ocena kompetencji wymaga profesjonalnego podejścia, będącego kombinacją różnych technik i narzędzi, a wśród nich testów psychologicznych.Wyspecjalizowane testy psychologiczne, rzetelne i wiarygodne, są cennym źródłem obiektywnej oceny pracownika oraz niezbędne w wyznaczaniu kluczowych kompetencji menadżerskich.
Testy te badają istotne procesy psychologiczne m.in. potrzeby, motywacje, preferencje, wpływające na zachowanie pracownika, opisując poziom nasilenia i częstotliwość występowania danej cechy oraz jej implikacje. Testy analizują aspekty związane z podejściem pracownika do ludzi, zadań oraz problemów. Nakreślają style przywódcze oraz poziom odporności psychicznej. Każdy test jest szczegółowo omawiany z psychologiem biznesu pod kątem uzyskanych wyników kompetencyjnych. Działania te skutkują identyfikacją potencjału oraz nakreśleniem ścieżek rozwoju usprawniając kluczowe procesy HR w firmie.